środa, 11 lipca 2012

PM Yoko Ritona - premiera

Wszedłem sobie dziś na HLJ, by sprawdzić jak tam wygląda sprawa z figmą Samus Aran. Na pierwszej stronie, moją uwagę przykuło zdjęcie figurki Yoko.
Jest to figurka z serii prize, czyli figurek dużych, tanich i ładnie wykonanych, które można znaleźć chociażby w automatach z nagrodami.
Nie są to takiej jakości figurki, jak te za 250 i więcej złotych, ale jak na swoją cenę są naprawdę świetnie wykonane. W sam raz dla ludzi, którzy chcieliby kolekcjonować figurki, ale ich na takie hobby po prostu nie stać.
Posiadam już jedną taką Yoko w kolekcji, pora dorobić się kolejnej...

Zamówienie złożone, czeka na realizację.

Natomiast sama figurka prezentuje się tak:


Prawda że zacna ?? Kosztuje jedyne... 77, natomiast wymiary pudełka to: 30.2 x 18.2 x 16.2 cm.
Tak więc zakładając, że figurka nie będzie wiele mniejsza od opakowania, wiecie teraz jak mała jest cena a jak dużą otrzymacie figurkę.

Jak tylko wpadnie w moje łapki, na pewno dokładnie ją opiszę ;) Póki co, obawiam się tylko, że po pewnym czasie zacznie się odkształcać, jednak pozostaje mi wierzyć, że producent zadbał o to, by środek ciężkości był dobrze wyznaczony.

Tymczasem na dniach powinna do mnie zawitać paczka z HLJ, can't wait <3

2 komentarze:

  1. Ja byłem zaskoczony, jak udało mi się kupić dla Haru figurke z Lineage 2, w takiej kulce jak z automatu i kosztowała 28 peelenów, a jakość naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie figurki to Gashapony, i widziałem te z Lineage'a na allegro. Niektóre całkiem fajnie wyglądały.

      Odnośnie ceny, to przepłaciłeś, gdyż gashapony z tej serii to wydatek 300 yenów, czyli na nasze, ok 9 zł, ale to normalne u nas, że gashapony kosztują nawet 5 razy drożej, w dodatku będąc często podróbkami :/

      Gashapony to wydatek od ok. 3 zł do ok. 15zł maksymalnie. Niestety u nas normalne jest, że ceny gashaponów zaczynają się od 25zł, a nieraz nawet dużo drożej.

      Usuń